Digital Marketing: Εξ αποστάσεως Σεμινάριο από το Πανεπιστήμιο Πατρών

  • Ημ. Έναρξης: 29/04/2024
  • Εγγραφές έως: 29/04/2024
  • Διάρκεια: 250 Ώρες
  • Φορέας:

Περιγραφή

Tο Πανεπιστήμιο Πατρών σε συνεργασία με το coding school του ΕΚΕΚ ανακοινώνει την πρώτη Πανεπιστημιακή εξειδίκευση στην Ελλάδα πάνω στο πρόγραμμα Digital Marketing παρέχοντας το πρώτο Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης του Πανεπιστημίου Πατρών με μονάδες ECTS στη χώρα.

Μετά τα εκπαιδευτικά προγράμματα Επιμόρφωσης με Πιστοποιητικό του Πανεπιστημίου Πατρών στους τομείς “PyThon“, “Big Data Analytics“, “Cyber Security”, “ChatGPT – Τεχνητή Νοημοσύνη” και “Machine Learning”, BlockChain For Finance στις 29 Απριλίου ξεκινάει το νέο πρόγραμμα Digital Marketing.

Για το πρόγραμμα αυτό το Coding School του εκπαιδευτικού Οργανισμού ΕΚΕΚ συνεργάστηκε με το μεγαλύτερο στην Ελλάδα  Ερευνητικό κέντρο, το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ) για την ανάπτυξη του υλικού.

Digital Marketing: Ο Ψηφιακός Σύμμαχος της Σύγχρονης Αγοράς και η Σημαντικότητα της Εξειδίκευσης

Το digital marketing αποτελεί έναν συναρπαστικό και αναπτυσσόμενο κλάδο στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Με την ταχύτατη εξέλιξη των ψηφιακών τεχνολογιών και την άνευ προηγουμένου πρόσβαση σε πληροφορίες και αγαθά, η ανάγκη για τον επαγγελματία του marketing να κατανοεί και να εκμεταλλεύεται τον ψηφιακό χώρο είναι ζωτική. Το digital marketing προσφέρει ανεξάντλητες δυνατότητες για την ανάπτυξη και προώθηση μιας επιχείρησης, επιτρέποντας τη στρατηγική αναδυόμενων τάσεων όπως ανάπτυξη κοινότητας, προσαρμοσμένος στόχος κοινού και ακριβής μέτρηση αποτελεσματικότητας. Οι γνώσεις σε digital marketing είναι πλέον καθοριστικές για κάθε επαγγελματία, προσφέροντας μια σταθερή βάση για την ανάπτυξη της επιχείρησης και την επίτευξη μεγαλύτερης ανταγωνιστικότητας στη σύγχρονη αγορά.

Μέθοδος Υλοποίησης

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως και ασύγχρονα μέσω πλατφόρμας τηλεκατάρτισης

Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 3 μήνες (250 ώρες ασύγχρονης πανεπιστημιακής κατάρτισης)

Έχοντας παρακολουθήσει το πρόγραμμα οι εκπαιδευόμενοι αναμένεται να:

  • κατανοούν βασικές έννοιες του ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing), συμπεριλαμβανομένων και των πλεονεκτημάτων, των περιορισμών και του σχεδιασμού,
  • κατανοούν τις διάφορες τεχνικές/επιλογές διαδικτυακής παρουσίας και τον τρόπο επιλογής κατάλληλων λέξεων κλειδιών για βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης,
  • αναγνωρίζουν διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και να χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες,
  • κατανοούν πως η αποτελεσματική διαχείριση των κοινωνικών δικτύων βοηθά στην προώθηση και στην παραγωγή ευκαιριών πώλησης (lead),
  • χρησιμοποιούν υπηρεσίες διαχείρισης κοινωνικών δικτύων για να προγραμματίζουν δημοσιεύσεις (posts) και να ρυθμίζουν ειδοποιήσεις (notifications),
  • κατανοούν διάφορες επιλογές διαδικτυακού μάρκετινγκ (online marketing) και διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων της χρήσης μηχανών αναζήτησης (search engine), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και μάρκετινγκ μέσω κινητών και φορητών συσκευών (mobile marketing),
  • κατανοούν και χρησιμοποιούν υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων (analytics services) για να παρακολουθούν και να βελτιώνουν τις διαφημιστικές τους εκστρατείες (campaigns).

Θεματικές ενότητες (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ την αναλυτική παρουσίαση των ενοτήτων)

Μέρος Α: Έννοιες Ψηφιακού Μάρκετινγκ

  1. Βασικές έννοιες
  2. Σχεδιασμός Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Μέρος Β: Διαδικτυακή παρουσία

  1. Εναλλακτικοί Τρόποι Διαδικτυακής Παρουσίας
  2. Παράγοντες μιας Ιστοσελίδας
  3. Βελτιστοποίηση Μηχανής Αναζήτησης
  4. Εβδομάδα εμπέδωσης

Μέρος Γ: Αναλυτικά στοιχεία ιστού επαγγελματικού επιπέδου

  1. Βασικές έννοιες
  2. Web Analytics
  3. Στατιστικά Στοιχεία Κοινού Κοινωνικών Δικτύων / Social Media Insights

Μέρος Δ: Ρύθμιση Πλατφόρμας Κοινωνικής Δικτύωσης

  1. Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης
  2. Δημιουργία Λογαριασμών Κοινωνικής Δικτύωσης

Μέρος Ε: Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

  1. Υπηρεσίες Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
  2. Ενέργειες Μάρκετινγκ και Προώθησης
  3. Δέσμευση, Δημιουργία υποψήφιων πελατών και Πωλήσεις
  4. Εβδομάδα εμπέδωσης

Μέρος ΣΤ: Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και Διαφήμιση

  1. Διαδικτυακή Διαφήμιση
  2. Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail marketing application)
  3. Μάρκετινγκ κινητών συσκευών

Εκδηλώστε ενδιαφέρον εδώ και κατοχυρώστε θέση και έκπτωση έως 29 Απριλίου

 

Δημιουργία Αίτησης

Σεμινάρια

Γραπτός Διαγωνισμός Δικαστήρια: Ύλη και Προετοιμασία

Σε 2,5 μήνες αναμένεται ο νέος μεγάλος Γραπτός Διαγωνισμός για μόνιμους στα Δικαστήρια όλης της χώρας από το ΕΣΔΙ που αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ – ΤΕΙ. Το ΕΚΕΚ, ο κορυφαίος φοράς επιμόρφωσης ενηλίκων στην Ελλάδα ξεκίνησε στις 22 Απριλίου εξ αποστάσεως πρόγραμμα προετοιμασίας για τον Γραπτό Διαγωνισμό καλύπτωντας όλη την ύλη και τα εξεταζόμενα […]

  • Γραπτός Διαγωνισμός Δικαστήρια: Ύλη και Προετοιμασία

  • Ημ. Έναρξης

    22/04/2024

  • Εγγραφές έως

    29/04/2024

  • Διάρκεια

  • Φορέας

λεπτομέρειες

Οργάνωση και Διοίκηση Μονάδων Υγείας

Το πρώτο Σεμινάριο με Πιστοποιητικό ΑΕΙ και Ευρωπαϊκές Πιστωτικές μονάδες ECTS πάνω στην Οργάνωση και Διοίκηση Μονάδων Υγείας ξεκινάει από το Πανεπιστήμιο Πατρών σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό οργανισμό ΕΚΕΚ στις 29 Απριλίου. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως και ασύγχρονα μέσω πλατφόρμας τηλεκατάρτισης. H ακαδημαϊκή Υπεύθυνη του προγράμματος είναι η κα Ελένη […]

  • Οργάνωση και Διοίκηση Μονάδων Υγείας

  • Ημ. Έναρξης

    29/04/2024

  • Εγγραφές έως

    29/04/2024

  • Διάρκεια

  • Φορέας

    Πανεπιστήμιο Πατρών

λεπτομέρειες

Διοίκηση Επιχειρήσεων (Mini MBA)

Στις 29 Απριλίου ξεκινάει το κορυφαίο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα πάνω στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (Mini MBA) με την σφραγίδα του Πανεπιστημίου Πατρών το οποίο και παρέχει Ευρωπαϊκές Πιστωτικές μονάδες ECTS. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως και ασύγχρονα και έχει διάρκεια 9μήνες (360 ώρες). Επειδή είναι ασύγχρονο ο υποψήφιος μπορεί να διαβάζει […]

  • Διοίκηση Επιχειρήσεων (Mini MBA)

  • Ημ. Έναρξης

    29/04/2024

  • Εγγραφές έως

    29/04/2024

  • Διάρκεια

    360

  • Φορέας

    Πανεπιστήμιο Πατρών

λεπτομέρειες