Digital Marketing: Εξ αποστάσεως Σεμινάριο από το Πανεπιστήμιο Πατρών
Περιγραφή
Tο Πανεπιστήμιο Πατρών σε συνεργασία με το coding school του ΕΚΕΚ ανακοινώνει την πρώτη Πανεπιστημιακή εξειδίκευση στην Ελλάδα πάνω στο Digital Marketing παρέχοντας το πρώτο Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης με την σφραγίδα του Πανεπιστημίου Πατρών.
Το πρόγραμμα είναι αναγνωρισμένο σε όλη την Ευρώπη λόγω της παροχής Ευρωπαϊκών Πιστωτικών Μονάδων ECTS.
Μετά τα εκπαιδευτικά προγράμματα Επιμόρφωσης με Πιστοποιητικό του Πανεπιστημίου Πατρών στους τομείς “PyThon“, “Big Data Analytics“, “Cyber Security”, “ChatGPT – Τεχνητή Νοημοσύνη“ και “Machine Learning”, BlockChain For Finance στις 24 Μαρτίου ξεκινάει το νέο πρόγραμμα Digital Marketing.
Για το πρόγραμμα αυτό το Coding School του εκπαιδευτικού Οργανισμού ΕΚΕΚ συνεργάστηκε με το μεγαλύτερο στην Ελλάδα Ερευνητικό κέντρο, το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ) για την ανάπτυξη του υλικού.
Digital Marketing: Ο Ψηφιακός Σύμμαχος της Σύγχρονης Αγοράς και η Σημαντικότητα της Εξειδίκευσης
Το digital marketing αποτελεί έναν συναρπαστικό και αναπτυσσόμενο κλάδο στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Με την ταχύτατη εξέλιξη των ψηφιακών τεχνολογιών και την άνευ προηγουμένου πρόσβαση σε πληροφορίες και αγαθά, η ανάγκη για τον επαγγελματία του marketing να κατανοεί και να εκμεταλλεύεται τον ψηφιακό χώρο είναι ζωτική. Το digital marketing προσφέρει ανεξάντλητες δυνατότητες για την ανάπτυξη και προώθηση μιας επιχείρησης, επιτρέποντας τη στρατηγική αναδυόμενων τάσεων όπως ανάπτυξη κοινότητας, προσαρμοσμένος στόχος κοινού και ακριβής μέτρηση αποτελεσματικότητας. Οι γνώσεις σε digital marketing είναι πλέον καθοριστικές για κάθε επαγγελματία, προσφέροντας μια σταθερή βάση για την ανάπτυξη της επιχείρησης και την επίτευξη μεγαλύτερης ανταγωνιστικότητας στη σύγχρονη αγορά.
Μέθοδος Υλοποίησης
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως και ασύγχρονα μέσω πλατφόρμας τηλεκατάρτισης
Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 3 μήνες (250 ώρες ασύγχρονης πανεπιστημιακής κατάρτισης)
Έχοντας παρακολουθήσει το πρόγραμμα οι εκπαιδευόμενοι αναμένεται να:
- κατανοούν βασικές έννοιες του ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing), συμπεριλαμβανομένων και των πλεονεκτημάτων, των περιορισμών και του σχεδιασμού,
- κατανοούν τις διάφορες τεχνικές/επιλογές διαδικτυακής παρουσίας και τον τρόπο επιλογής κατάλληλων λέξεων κλειδιών για βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης,
- αναγνωρίζουν διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και να χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες,
- κατανοούν πως η αποτελεσματική διαχείριση των κοινωνικών δικτύων βοηθά στην προώθηση και στην παραγωγή ευκαιριών πώλησης (lead),
- χρησιμοποιούν υπηρεσίες διαχείρισης κοινωνικών δικτύων για να προγραμματίζουν δημοσιεύσεις (posts) και να ρυθμίζουν ειδοποιήσεις (notifications),
- κατανοούν διάφορες επιλογές διαδικτυακού μάρκετινγκ (online marketing) και διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων της χρήσης μηχανών αναζήτησης (search engine), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και μάρκετινγκ μέσω κινητών και φορητών συσκευών (mobile marketing),
- κατανοούν και χρησιμοποιούν υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων (analytics services) για να παρακολουθούν και να βελτιώνουν τις διαφημιστικές τους εκστρατείες (campaigns).
Θεματικές ενότητες (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ την αναλυτική παρουσίαση των ενοτήτων)
Μέρος Α: Έννοιες Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Βασικές έννοιες
- Σχεδιασμός Ψηφιακού Μάρκετινγκ
Μέρος Β: Διαδικτυακή παρουσία
- Εναλλακτικοί Τρόποι Διαδικτυακής Παρουσίας
- Παράγοντες μιας Ιστοσελίδας
- Βελτιστοποίηση Μηχανής Αναζήτησης
- Εβδομάδα εμπέδωσης
Μέρος Γ: Αναλυτικά στοιχεία ιστού επαγγελματικού επιπέδου
- Βασικές έννοιες
- Web Analytics
- Στατιστικά Στοιχεία Κοινού Κοινωνικών Δικτύων / Social Media Insights
Μέρος Δ: Ρύθμιση Πλατφόρμας Κοινωνικής Δικτύωσης
- Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης
- Δημιουργία Λογαριασμών Κοινωνικής Δικτύωσης
Μέρος Ε: Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
- Υπηρεσίες Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
- Ενέργειες Μάρκετινγκ και Προώθησης
- Δέσμευση, Δημιουργία υποψήφιων πελατών και Πωλήσεις
- Εβδομάδα εμπέδωσης
Μέρος ΣΤ: Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και Διαφήμιση
- Διαδικτυακή Διαφήμιση
- Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail marketing application)
- Μάρκετινγκ κινητών συσκευών
Εκδηλώστε ενδιαφέρον εδώ και κατοχυρώστε θέση και έκπτωση έως 2 Απριλίου
Σεμινάρια
Τεχνητή Νοημοσύνη στο Digital Marketing
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι πια μελλοντική υπόθεση – έχει ήδη μετασχηματίσει το digital marketing. Από την αυτόματη δημιουργία περιεχομένου και τις διαφημιστικές καμπάνιες που προσαρμόζονται σε πραγματικό χρόνο, μέχρι την ανάλυση δεδομένων με ακρίβεια που ξεπερνά τον άνθρωπο, η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί σήμερα τον πυρήνα κάθε σύγχρονης στρατηγικής μάρκετινγκ. Μετάβαση στο AI-based marketing Η […]
Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στην Υγεία
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) μεταμορφώνει ραγδαία τον τομέα της υγείας, βελτιώνοντας τη διάγνωση, την παροχή φροντίδας και την αποδοτικότητα των υπηρεσιών. Από την ιατρική και τη νοσηλευτική μέχρι τη διοίκηση νοσοκομείων, οι επαγγελματίες υγείας είναι πολύ σημαντικό να κατανοούν και να αξιοποιούν τις εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στον χώρο εργασίας τους Το Πανεπιστήμιο Πατρών ανακοινώνει το […]
Τεχνητή Νοημοσύνη στον Τουρισμό
Ο τουρισμός, ως ένας από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής και παγκόσμιας οικονομίας, μετασχηματίζεται ραγδαία χάρη στις τεχνολογικές εξελίξεις. Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) αποτελεί πλέον κινητήρια δύναμη για τη βελτίωση της εμπειρίας των ταξιδιωτών, την αυτοματοποίηση διαδικασιών και τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων του κλάδου. Το Πανεπιστήμιο Πατρών που είναι το πρώτο και κορυφαίο […]