Digital Marketing: Εξ αποστάσεως Σεμινάριο από το Πανεπιστήμιο Πατρών
Περιγραφή
Tο Πανεπιστήμιο Πατρών σε συνεργασία με το coding school του ΕΚΕΚ ανακοινώνει την πρώτη Πανεπιστημιακή εξειδίκευση στην Ελλάδα πάνω στο Digital Marketing παρέχοντας το πρώτο Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης με την σφραγίδα του Πανεπιστημίου Πατρών.
Το πρόγραμμα είναι αναγνωρισμένο σε όλη την Ευρώπη λόγω της παροχής Ευρωπαϊκών Πιστωτικών Μονάδων ECTS.
Μετά τα εκπαιδευτικά προγράμματα Επιμόρφωσης με Πιστοποιητικό του Πανεπιστημίου Πατρών στους τομείς “PyThon“, “Big Data Analytics“, “Cyber Security”, “ChatGPT – Τεχνητή Νοημοσύνη“ και “Machine Learning”, BlockChain For Finance στις 2 Δεκεμβρίου ξεκινάει το νέο πρόγραμμα Digital Marketing.
Για το πρόγραμμα αυτό το Coding School του εκπαιδευτικού Οργανισμού ΕΚΕΚ συνεργάστηκε με το μεγαλύτερο στην Ελλάδα Ερευνητικό κέντρο, το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ) για την ανάπτυξη του υλικού.
Digital Marketing: Ο Ψηφιακός Σύμμαχος της Σύγχρονης Αγοράς και η Σημαντικότητα της Εξειδίκευσης
Το digital marketing αποτελεί έναν συναρπαστικό και αναπτυσσόμενο κλάδο στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Με την ταχύτατη εξέλιξη των ψηφιακών τεχνολογιών και την άνευ προηγουμένου πρόσβαση σε πληροφορίες και αγαθά, η ανάγκη για τον επαγγελματία του marketing να κατανοεί και να εκμεταλλεύεται τον ψηφιακό χώρο είναι ζωτική. Το digital marketing προσφέρει ανεξάντλητες δυνατότητες για την ανάπτυξη και προώθηση μιας επιχείρησης, επιτρέποντας τη στρατηγική αναδυόμενων τάσεων όπως ανάπτυξη κοινότητας, προσαρμοσμένος στόχος κοινού και ακριβής μέτρηση αποτελεσματικότητας. Οι γνώσεις σε digital marketing είναι πλέον καθοριστικές για κάθε επαγγελματία, προσφέροντας μια σταθερή βάση για την ανάπτυξη της επιχείρησης και την επίτευξη μεγαλύτερης ανταγωνιστικότητας στη σύγχρονη αγορά.
Μέθοδος Υλοποίησης
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως και ασύγχρονα μέσω πλατφόρμας τηλεκατάρτισης
Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 3 μήνες (250 ώρες ασύγχρονης πανεπιστημιακής κατάρτισης)
Έχοντας παρακολουθήσει το πρόγραμμα οι εκπαιδευόμενοι αναμένεται να:
- κατανοούν βασικές έννοιες του ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing), συμπεριλαμβανομένων και των πλεονεκτημάτων, των περιορισμών και του σχεδιασμού,
- κατανοούν τις διάφορες τεχνικές/επιλογές διαδικτυακής παρουσίας και τον τρόπο επιλογής κατάλληλων λέξεων κλειδιών για βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης,
- αναγνωρίζουν διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και να χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες,
- κατανοούν πως η αποτελεσματική διαχείριση των κοινωνικών δικτύων βοηθά στην προώθηση και στην παραγωγή ευκαιριών πώλησης (lead),
- χρησιμοποιούν υπηρεσίες διαχείρισης κοινωνικών δικτύων για να προγραμματίζουν δημοσιεύσεις (posts) και να ρυθμίζουν ειδοποιήσεις (notifications),
- κατανοούν διάφορες επιλογές διαδικτυακού μάρκετινγκ (online marketing) και διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων της χρήσης μηχανών αναζήτησης (search engine), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και μάρκετινγκ μέσω κινητών και φορητών συσκευών (mobile marketing),
- κατανοούν και χρησιμοποιούν υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων (analytics services) για να παρακολουθούν και να βελτιώνουν τις διαφημιστικές τους εκστρατείες (campaigns).
Θεματικές ενότητες (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ την αναλυτική παρουσίαση των ενοτήτων)
Μέρος Α: Έννοιες Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Βασικές έννοιες
- Σχεδιασμός Ψηφιακού Μάρκετινγκ
Μέρος Β: Διαδικτυακή παρουσία
- Εναλλακτικοί Τρόποι Διαδικτυακής Παρουσίας
- Παράγοντες μιας Ιστοσελίδας
- Βελτιστοποίηση Μηχανής Αναζήτησης
- Εβδομάδα εμπέδωσης
Μέρος Γ: Αναλυτικά στοιχεία ιστού επαγγελματικού επιπέδου
- Βασικές έννοιες
- Web Analytics
- Στατιστικά Στοιχεία Κοινού Κοινωνικών Δικτύων / Social Media Insights
Μέρος Δ: Ρύθμιση Πλατφόρμας Κοινωνικής Δικτύωσης
- Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης
- Δημιουργία Λογαριασμών Κοινωνικής Δικτύωσης
Μέρος Ε: Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
- Υπηρεσίες Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
- Ενέργειες Μάρκετινγκ και Προώθησης
- Δέσμευση, Δημιουργία υποψήφιων πελατών και Πωλήσεις
- Εβδομάδα εμπέδωσης
Μέρος ΣΤ: Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και Διαφήμιση
- Διαδικτυακή Διαφήμιση
- Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail marketing application)
- Μάρκετινγκ κινητών συσκευών
Εκδηλώστε ενδιαφέρον εδώ και κατοχυρώστε θέση και έκπτωση έως 22 Νοεμβρίου
Σεμινάρια
Τεχνητή Νοημοσύνη για Δικηγόρους
Το Πανεπιστήμιο Πατρών πρωτοπορεί σε Ελλάδα και Ευρώπη στον τομέα της κατάρτισης πάνω στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Από το 2023 ανακοίνωσε το 1ο Πανεπιστημιακό Επιμορφωτικό πρόγραμμα σε ολόκληρη την Ευρώπη με μονάδες ECTS πάνω στην Τεχνητή Νοημοσύνη ενώ αναπτύσσονται συνεχώς προγράμματα – εξειδικεύσεις για διάφορους κλάδους. Στο πλαίσιο αυτό το Πανεπιστήμιο ανακοινώνει το 1ο (e-learning) πρόγραμμα […]
Τεχνητή Νοημοσύνη στην εποχή του CHATGPT
Το Πανεπιστήμιο Πατρών μετά το πρώτο Πανεπιστημιακό πρόγραμμα αποκλειστικά πάνω στο ChatGPT σε Ελλάδα και Ευρώπη ανακοινώνει το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (e-learning) διάρκειας 4 μηνών στην Τεχνητή Νοημοσύνη το οποίο αποτελεί ολοκληρωμένη (“hands on”) πρακτική και θεωρητική εκπαίδευση πάνω στα εργαλεία, στις εφαρμογές και Τεχνικές A.I. σε πραγματικά προβλήματα και την αντιμετώπιση σφαλμάτων. Ακαδημαϊκή υπεύθυνη […]
Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση
Στην πρωτοπορία των εξελίξεων σε διεθνές επίπεδο βρίσκεται το Πανεπιστήμιο Πατρών που ανακοινώνει το 1ο στην Ελλάδα και στην Ευρώπη πανεπιστημιακό πρόγραμμα επιμόρφωσης (e-learning) πάνω στην Τεχνητή νοημοσύνη αποκλειστικά για Εκπαιδευτικούς το οποίο παρέχει Ευρωπαϊκές Πιστωτικές μονάδες ECTS και είναι αναγνωρισμένο σε όλη την Ε.Ε. Μέσω του προγράμματος θα μάθετε να χρησιμοποιείται (με πρακτικά παραδείγματα) πάνω από […]